Er din virksomhed klar til de nye persondataregler?
TVC Advokatfirma inviterer til gå-hjem-møde i Aarhus torsdag den 22. marts kl. 15-17 om håndtering af den nye persondatalovgivning i praksis.
Den 25. maj 2018 træder den nye lovgivning om behandling af persondata i kraft. Med de nye regler følger en række krav, som virksomheder skal være opmærksomme på – særligt i relation til håndtering af kunde- og medarbejderoplysninger. Overholdelse af de nye krav omfatter ikke kun tilpasninger i IT-strukturen, men i høj grad også nye processer og adfærdsændring hos medarbejderne.
Få indblik i hvordan I får styr på den gode implementering af persondatalovgivningen og undgår bøder, erstatningskrav og ikke mindst negativ medieomtale samt utilfredse medarbejdere og kunder. Vores specialister giver dig det fornødne indblik i de nye krav, som følger af EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR) og den danske persondatalovgivning.
På gå-hjem-mødet vil vores specialister fokusere på, hvordan I kommer i compliance med de nye krav. Få overblik over:
- EU’s databeskyttelsesforordning og den danske fortolkning
- Grundlæggende principper og behandlingsregler
- Dataansvarlig og databehandler – hvem er hvem?
- Registreredes rettigheder
- Sanktioner og konsekvenser
Tilmeld dig
Du kan tilmelde dig arrangementet ved at sende en e-mail til tch@tvc.dk senest den 15. marts 2018, hvori du oplyser navn og virksomhed/organisation. Gå-hjem-mødet foregår hos TVC Advokatfirma, Søren Frichs Vej 42A, 8230 Åbyhøj.
Arrangementet er forbeholdt virksomheder/organisationer.